27 Ocak 2009

Yarın gün sırası bende ...!ne yapsam acaba derken yemek bloğunun birinde ayvalı lokum tarifi buldum .!Her zamanki zeytin yağlı biber dolmam (arkadaşlar özellikle istedi),hazır baklavalık yufkalardan aldım üstündeki tarife göre hazırlayıp pişirdim ,şurubunu yarın yapıp ekleyeceğim.Benim fırın tepsime yufkaların yarısı yetti kalanını sonra yapacağım .Patatesleri haşlayıp kaşarla tepsiye püre gibi yaydım ,üstüne yeşil mercimek haşlayıp koydum ,en üstede havunç rendeleyip tavada şöyle bir çevirdim,ikramdan önce sarmısaklı yoğurt ve tereyağı-biber dökeceğim salatamda kafamda hazırlandı ...şimdi miflöy hamuruyla yapılan bir börek tarifi bulmalıyım...!Birde elmalı pastasız olmaz..HEPİSİNİN RESİMLERİNİ ÇEKECEĞİM ama nasıl bilgisayara aktarırım onu bilmiyorum ......

1 yorum:

Sevde dedi ki...

Sana kolaylıklar diliyorum :)
Fotoğran makinenin dijitalmi?
Sevglerle