9 Şubat 2009

SELAM..!!

Herkesin iyi , kazançlı ,sevinçli bir hafta geçirmesini diliyorum ...!!

Bloğumu izleyen ,güzel bloglarını izlediğim arkadaşlarımada sevgiler gönderiyorum...

Pazar günü Antalyada idim .Hava yağmurlu olmasına rağmen ,eşim ve oğlumla birlikte önce migrosa gittik içerisi tıklım tıklım dı ,insanların tatil gününde sıcacık yerlerde dolaşmaya ,çocuğunu sinemaya bırakıp ,eşinide kafeteryada gazetesiyle başbaşa koyup rahat rahat mağazaları dolaşması ,yeni bir haftaya mutlu başlamasına bence sebeptir .Sizler ne düşünürsünüz bilemem ama bana iyi geldi.

Bu arada çoğu mağazada müthiş indirimler var, 14 şubat yaklaşırken bu indirimlerden yararlanmak lazım .

2 yorum:

sihirlirloklava dedi ki...

selam...cıvıl cıvıl çok güzel bir blogun var.sevgiler..

Adsız dedi ki...

Antalya migros'tan alışveriş yapmayı çok severim. İstanbulda yaşamama rağmen yine en sevdiğim alışvariş merkezlerinden birisidir.
Bu arada blogun çok şirin, takip ediyorum.